Anlamadığım kısım bazı galatasaraylılar siz şampiyonlar ligine bile gidemiyorsunuz diyor. Fakat Türk hakemlerimiz sağolsun şampiyonlar gittiklerini için başka takım gidemiyor arkadaşlar bunu idrak etmek çok zor olmasa gerek yani siz niye gidemiyorsunuz gibi sorular çocukça he bu arada fenerbahçeli değilim çok şükür