Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şampiyonlar liginden elenen gs'nin son 10 yıllık maç karnesi...
Söyleyince kızıyorlar ama maalesef gs sadece TÜRKİYE'dir.
YAŞASIN TÜRK HAKEMLERİMİZ!!!!

Bu takımlarda oynayan sen misin? hayır
Golü atan sen misin? hayır
Takımın başkanı sen misin? hayır

başkaların başarısı/başarısızlığı seni neden bu kadar ilgilendiriyor ki
adamlar oynamış oynamamış sonuçta maç bu biri yenecek biri yenilecek çok itirazın var ise bu duruma takımın başına teknik direktör olursun sen kupayı kazanırsın