Klasik hakemler yine konuşulmuş. Cidden sizlere acıyorum ya.
Fenerbahçe 10 yıl sonra ilk defa şl ye gidecekti ee ne oldu? Elendi yöneten kimdi yabancı hakem? Burada ne diyelim türko hakem olmayınca max febem mi?

Konferans liginde liglerinin 4. 5. takımlarını yenip yunan takımına elenen fener taraftarları mı diyor bunları?
Young Boys takımı kendi liginde her zaman şampiyon olmuş bir takım buna gidip de köy takımı diyemezsiniz diyenin beyninden şüphe duyarım.