• 23-02-2024, 01:03:27
    #10
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya karşısındaki takım kötü değil, kendi liglerinde de yenilmiyorlar ama bu kadar ezileceksen gerçekten yuh.
    Ben yenemememizde değilim, ruhları yok, adamlar bildiğin bizi eze eze yendi ya
    Adamda huy olmus artık 70 80 bekleyip oyuncu değiştirmek. Bu mu iyi hoca.
  • 23-02-2024, 01:03:32
    #11
    BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sene başından beri tüm maçları izleyen adam hakemlerin bizi nasıl biçtiğini bilir sayamadım ben kereme yapılanlara sarı değil faul bile çalmadı icardi dirsek yedi faulu karşı tarafa verdi. barışın üstüne atlıyor adam faul yok. a b v
    Dediğine bir bakıma katılıyorum bence de hakemin yanlış kararları var ama bu maçın skorunu belirlemedi.
    Yani adamlar bizi ezdi resmen. Mesela bayerne karşı bence de hakem o maçın sonucunu belirlemişti ama burda bildiğin tokat yedik ya
  • 23-02-2024, 01:03:56
    #12
    muslera ile devam etmek artık sadece şaka olur. bunca sene emekleri için eyvallah ama artık yeter, kale alarm veriyor. kaan dengesizi yüzünden maç gitti.
  • 23-02-2024, 01:04:02
    #13
    hocam galatasaraylıyım rezalet bir maçtı tüm takım yerde sürünmekten başka bir şey yapmadı
    • Kerem aktürkoğlu çok atagı bozdu
    • icardi 0 verim
    • berbat orta saha defans paslaşması
    • uzun paslar bozuk
    • ısrarla sağ kanattan saldırıyorlar sağ kanada takviye 0
    çok beleş bir maçtı prag için
  • 23-02-2024, 01:04:36
    #14
    bizim takımların seviyesi bu arkadaşlar kırk yılda bir çeyrek final falan görürüz en fazla heyecanlanırız sonra kendi çöplüğümüze geri döneriz.
  • 23-02-2024, 01:04:55
    #15
    Zaha tete esas bu maçta oynucakti. Kontro atak futbolu kimle oynucan. Kerem ile mi yoksa kerim demirbay ilemi
  • 23-02-2024, 01:06:28
    #16
    Kurumsal Üye
    Unutup lige konsantre olmak lazım rakibi kücük gördüğün an kaybedersin. Bence İcardi yedek oturmalı
  • 23-02-2024, 01:06:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni Türk hakemlerine emanet edin
    -Okan Buruk
    O kalorifercinin sözü kanka bidaha araştır bence.
    Alanya maçında gördük kim hakemlerle yarışta tutunuyor.
  • 23-02-2024, 01:07:12
    #18
    Fenerbahçeliyim ama burda sözde galatasaraylıyım diyenleri hayretle okudum. O pozisyon kesinlikle kırmızı kart değil ve son golden önce zahaya bariz faul var. Sözüm meclisden dışarı kimse üstüne alınmasın,maçı nerenizle izliyorsunuz?