sene başından beri tüm maçları izleyen adam hakemlerin bizi nasıl biçtiğini bilir sayamadım ben kereme yapılanlara sarı değil faul bile çalmadı icardi dirsek yedi faulu karşı tarafa verdi. barışın üstüne atlıyor adam faul yok. a b v
Dediğine bir bakıma katılıyorum bence de hakemin yanlış kararları var ama bu maçın skorunu belirlemedi.
Yani adamlar bizi ezdi resmen. Mesela bayerne karşı bence de hakem o maçın sonucunu belirlemişti ama burda bildiğin tokat yedik ya