hocam galatasaraylıyım rezalet bir maçtı tüm takım yerde sürünmekten başka bir şey yapmadı
- Kerem aktürkoğlu çok atagı bozdu
- icardi 0 verim
- berbat orta saha defans paslaşması
- uzun paslar bozuk
- ısrarla sağ kanattan saldırıyorlar sağ kanada takviye 0
çok beleş bir maçtı prag için