Fenerbahçeliyim ama burda sözde galatasaraylıyım diyenleri hayretle okudum. O pozisyon kesinlikle kırmızı kart değil ve son golden önce zahaya bariz faul var. Sözüm meclisden dışarı kimse üstüne alınmasın,maçı nerenizle izliyorsunuz?