Ya karşısındaki takım kötü değil, kendi liglerinde de yenilmiyorlar ama bu kadar ezileceksen gerçekten yuh.
Ben yenemememizde değilim, ruhları yok, adamlar bildiğin bizi eze eze yendi ya
Adamda huy olmus artık 70 80 bekleyip oyuncu değiştirmek. Bu mu iyi hoca.