• 17-12-2023, 22:59:40
    #1
    Selamlar Arkadaşlar Yaşım 19 Ve Zayıflamak İstiyor Boyum 1.89 Ve 100 Kilonun üzerindeyim Sabah 7 Akşam 8 Fiziksel Olarak Çalışıyorum eve Gel Duş Al Yemek Ye Vs Saat 10 Oluyor spor salonuna gitmeye vakitim kalmıyor.... diyet yapmayı düşünüyorum ayrıyetten tansiyon.şeker.hormon hastalıgım var.
    İş yerinde çok yoruluyorum zaten terliyorum hep sizin önerileriniz nelerdir acaba ne yapmalıyım ekmek şeker tuz kesilecek......
  • 17-12-2023, 23:01:16
    #2
    Hocam yazio diye bir uygulama var onu yükle ve kalori saymayı öğren, makro mikro hesaplamayı öğren. yaşın daha genç bir altı ay temiz beslen sonrasına bakarsın, spor diyet vs doktora danışarak ilerlersin.
  • 17-12-2023, 23:02:25
    #3
    En kolay kilo verme yöntemi kalori açığı bırakmak olacaktır hocam, vaktiniz yoksa bile TDEE hesaplamanızı internetten yaparak almanız gereken kalorinin 300 400 kalori altını alarak günü kapatırsanız ki tamamen yağ vs. değil protein karbonhidrat ve yağ oranları da hesaplanıyor zaten günlük olarak. Bu şekilde uyarak yerseniz çok rahat kilo verirsiniz.
  • 17-12-2023, 23:03:46
    #4
    Sizin kafanıza göre diyet yapmamanız lazım çünkü bilinçsiz şekilde vücuttan keseceğiniz şeker ve enerji gün içinde baygınlık geçirmenize neden olacaktır.

    Devlet hastanelerinde diyetisyenler ücretsiz önce bir kan ölçümü yaptırın şeker oranınıza baksınlar ona göre bir takvim çıkarın