Sizin kafanıza göre diyet yapmamanız lazım çünkü bilinçsiz şekilde vücuttan keseceğiniz şeker ve enerji gün içinde baygınlık geçirmenize neden olacaktır.

Devlet hastanelerinde diyetisyenler ücretsiz önce bir kan ölçümü yaptırın şeker oranınıza baksınlar ona göre bir takvim çıkarın