Selamlar Arkadaşlar Yaşım 19 Ve Zayıflamak İstiyor Boyum 1.89 Ve 100 Kilonun üzerindeyim Sabah 7 Akşam 8 Fiziksel Olarak Çalışıyorum eve Gel Duş Al Yemek Ye Vs Saat 10 Oluyor spor salonuna gitmeye vakitim kalmıyor.... diyet yapmayı düşünüyorum ayrıyetten tansiyon.şeker.hormon hastalıgım var.
İş yerinde çok yoruluyorum zaten terliyorum hep sizin önerileriniz nelerdir acaba ne yapmalıyım ekmek şeker tuz kesilecek......