''Son''unda kim gülecek?
27
●1.154
- 21-05-2009, 00:21:20Üyeliği durduruldutebrikler shaktar çok zevkli ve kaliteli bir final oldu
- 21-05-2009, 00:33:27tam bekledigim gibi bir mac oldu. İddaada da yuzum guldudEsir0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

0 dan 0 vermiştim 50 tl bastım 50 x 4.50 =225 tl
kısa gunun karı. Lucescu İstanbul ' u unutmamıs onuda ogrendik
- 21-05-2009, 00:41:29Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda Shakhtar Donetsk ile Werder Bremen arasında oynanan UEFA Kupası Finali'nde, Shakhtar tribünlerde çok ilginç görüntüler ortaya çıktı.
İçlerinde çok sayıda Türk taraftarın da olduğu Shakhtar Donetsk tribünleri, karşılaşmanın 15. dakikasında "Dağ başını duman almış" şeklinde 'Gençlik Marşı'nı söyleyerek Werder Bremen tribünlerini resmen bastırdı.
Bunun üzerine daha fazla ateşlenen Alman futbolseverler, Şükrü Saracoğlu Stadı'nı resmen inletmeye başladı.
Öte yandan maçın 20. dakikasına doğru "Her zaman, her yerde en büyük Fener"
şeklinde tezahüratlar da dikkatlerden kaçmadı.
Kaynak - 21-05-2009, 03:19:30Güzel bir final oldu gerçekten iki takımı da tebrik ederim fakat kupayı kaldırdığı için Shakhtar'ı daha çok tebrik ediyorum.
Tebrikler Shakhtar, tebrikler Mircea Lucescu .




