• 21-05-2009, 00:18:21
    #19
    Shakhtar Donetsk Aldı. Keyifli bir maçtı.
  • 21-05-2009, 00:18:49
    #20
    Tebrikler Shaktar, tebrikler Lucescu.
  • 21-05-2009, 00:21:20
    #21
    Üyeliği durduruldu
    tebrikler shaktar çok zevkli ve kaliteli bir final oldu
  • 21-05-2009, 00:33:27
    #22
    dEsir0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.30 veriyor sanırım. Evt oynanıyor.
    Shaktar favori. Favori takımlar genel itibari ile basarısız olurlar. Ayrıca werder bırak diego suz paf takımlada cıksa bu macı bırakacagını dusunmuyorum. Ligi tamamen bıraktılar ve sadece uefa kupası maclarında oynuyorlar. Ligdeki suan ki durumundanda belli . Kupayı alamaz ise seneye avrupa kupalarında yer alamıyacak. Bunun icin bu macta 2 tarafında favori oldugunu dusunmuyorum. Ortada bir mac uzatmalara gitme olasılıgı daha yuksek. Ama unutulmamalı ki ufak hatalar yapan takımın uzatmalara tasıyamıyacagı bir mac.
    tam bekledigim gibi bir mac oldu. İddaada da yuzum guldu 0 dan 0 vermiştim 50 tl bastım 50 x 4.50 =225 tl kısa gunun karı. Lucescu İstanbul ' u unutmamıs onuda ogrendik
  • 21-05-2009, 00:41:29
    #23
    Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda Shakhtar Donetsk ile Werder Bremen arasında oynanan UEFA Kupası Finali'nde, Shakhtar tribünlerde çok ilginç görüntüler ortaya çıktı.

    İçlerinde çok sayıda Türk taraftarın da olduğu Shakhtar Donetsk tribünleri, karşılaşmanın 15. dakikasında "Dağ başını duman almış" şeklinde 'Gençlik Marşı'nı söyleyerek Werder Bremen tribünlerini resmen bastırdı.

    Bunun üzerine daha fazla ateşlenen Alman futbolseverler, Şükrü Saracoğlu Stadı'nı resmen inletmeye başladı.

    Öte yandan maçın 20. dakikasına doğru "Her zaman, her yerde en büyük Fener" şeklinde tezahüratlar da dikkatlerden kaçmadı.

    Kaynak
  • 21-05-2009, 02:31:56
    #24
    ben maçtaydım werder bremen taraftarı olarak.
    Kupayı alamadık sağlık olsun.
  • 21-05-2009, 02:34:57
    #25
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda Shakhtar Donetsk ile Werder Bremen arasında oynanan UEFA Kupası Finali'nde, Shakhtar tribünlerde çok ilginç görüntüler ortaya çıktı.

    İçlerinde çok sayıda Türk taraftarın da olduğu Shakhtar Donetsk tribünleri, karşılaşmanın 15. dakikasında "Dağ başını duman almış" şeklinde 'Gençlik Marşı'nı söyleyerek Werder Bremen tribünlerini resmen bastırdı.

    Bunun üzerine daha fazla ateşlenen Alman futbolseverler, Şükrü Saracoğlu Stadı'nı resmen inletmeye başladı.

    Öte yandan maçın 20. dakikasına doğru "Her zaman, her yerde en büyük Fener" şeklinde tezahüratlar da dikkatlerden kaçmadı.

    Kaynak
    işte fenerin gücü
  • 21-05-2009, 03:19:30
    #26
    Güzel bir final oldu gerçekten iki takımı da tebrik ederim fakat kupayı kaldırdığı için Shakhtar'ı daha çok tebrik ediyorum.
    Tebrikler Shakhtar, tebrikler Mircea Lucescu .
  • 21-05-2009, 19:41:08
    #27





    Bunlarda resimler...