Konu
''Son''unda kim gülecek?
21-05-2009, 03:19:30
#26
enTURK_Baho
Güzel bir final oldu gerçekten iki takımı da tebrik ederim fakat kupayı kaldırdığı için Shakhtar'ı daha çok tebrik ediyorum.
Tebrikler Shakhtar, tebrikler Mircea Lucescu .