''Son''unda kim gülecek?
27
●1.154
- 20-05-2009, 23:58:34Werder bremen'i gördükçe Galatasaray'a isyan edesim geliyor..BU takım nasıl finale cıkmış hayret dogrusu.. Pas yapmayı bilmiyorlar tek bildikleri kaleye sut,hava topları..Shactar futbol dersi veriyor