• 20-05-2009, 22:22:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    maç zevkli geçiyor
  • 20-05-2009, 22:49:48
    #11
    Kalecinin yediği gol çok kötüydü..Böyle bir frikik yenmezdi.
  • 20-05-2009, 22:55:56
    #12
    Link link
  • 20-05-2009, 23:47:21
    #13
    Goool, 2-1 Ladson dk 97
  • 20-05-2009, 23:52:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link link
    ÖM attım.
  • 20-05-2009, 23:52:50
    #15
    shaktar şu an önde sanırım kupayı o alacak
  • 20-05-2009, 23:58:34
    #16
    Werder bremen'i gördükçe Galatasaray'a isyan edesim geliyor..BU takım nasıl finale cıkmış hayret dogrusu.. Pas yapmayı bilmiyorlar tek bildikleri kaleye sut,hava topları..Shactar futbol dersi veriyor
  • 21-05-2009, 00:14:27
    #17
    Şampiyon, Shaktar...
    Son dakikalar da, hakem'in yanlış kararları vardı ama maçın geneline bakarsak Shaktar hak etti. Tebrikler
  • 21-05-2009, 00:18:01
    #18
    Atılan gol nizamiydi sanırım.Neyse olan oldu tebrikler Luce