Werder bremen'i gördükçe Galatasaray'a isyan edesim geliyor..BU takım nasıl finale cıkmış hayret dogrusu.. Pas yapmayı bilmiyorlar tek bildikleri kaleye sut,hava topları..Shactar futbol dersi veriyor