• 20-05-2009, 10:34:27
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Son UEFA Kupası sahibini buluyor! Gelecek sezondan itibaren yeni formatla Avrupa Ligi altında yapılacak kupayı, Ukrayna'nın Shakhtar Donetsk takımı mı, Alman ekibi Werder Bremen mi kazanacak? Bu sorunun cevabı, Şükrü Saracoğlu'nda 21.45'de başlayacak zorlu mücadele sonrası belli olacak!

    SHAKTAR DONETSK - WERDER BREMEN

    Stat
    Şükrü Saracoğlu

    Saat
    21.45
    Yayın

    Tv: Show Tv

    Hakem
    Luis Medina Cantalejo

    Yardımcı hakemler
    Jesus Calvo Guadamuro - Roberto Diaz Perez Del Palomar

    Dördüncü hakem
    Alfonso Perez Burrull
  • 20-05-2009, 10:42:48
    #2
    Shaktar kazanmadan dönmez
  • 20-05-2009, 10:48:25
    #3
    Werder Bremen'de Diego cezalı. Shaktar favori.
  • 20-05-2009, 10:56:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shaktar kazanmadan dönmez
    Aynen...
  • 20-05-2009, 12:49:25
    #5
    Backlink Hizmetleri
    Shaktar alacak bence de
  • 20-05-2009, 13:15:24
    #6
    Tek maç oynanaıyormu Shaktara kaç oran veriyor
  • 20-05-2009, 14:21:42
    #7
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek maç oynanaıyormu Shaktara kaç oran veriyor
    2.30 veriyor sanırım. Evt oynanıyor.

    Shaktar favori. Favori takımlar genel itibari ile basarısız olurlar. Ayrıca werder bırak diego suz paf takımlada cıksa bu macı bırakacagını dusunmuyorum. Ligi tamamen bıraktılar ve sadece uefa kupası maclarında oynuyorlar. Ligdeki suan ki durumundanda belli . Kupayı alamaz ise seneye avrupa kupalarında yer alamıyacak. Bunun icin bu macta 2 tarafında favori oldugunu dusunmuyorum. Ortada bir mac uzatmalara gitme olasılıgı daha yuksek. Ama unutulmamalı ki ufak hatalar yapan takımın uzatmalara tasıyamıyacagı bir mac.
  • 20-05-2009, 22:15:40
    #8
    Ahh neler kaçırıyor shaktar
  • 20-05-2009, 22:20:23
    #9
    Dk 36, Naldı süper attı 1-1