• 01-05-2022, 07:57:37
    #64
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onları sen etiketlemekle uğraşabilirsin o tezahüratı yapan Trabzonspor muydu Trabzonlu yüz beş yüz aptal mıydı bunun ayırtını yapamayacak kadar mı körsünüz bu sene şampiyon fener olsaydı lig tescil edilmesin vs der miydiniz yirmi yıldır olan hükümet şimdiye kadar yapmadı da seçim yaklaşınca mı yapacak iki yıl önce göz göre göre hatalarla olamadığımızda neredeydiniz akp gitse chp gelse bu seferde Ekrem İmamoğlu tsli mi diyeceksiniz sizde bahane bitmeyecek mi siz ne zaman susacaksınız siz ne zaman kötüydünüz yapamadık diyeceksiniz siz seneye konya şampiyon olsa en çok AKP'ye oy oradan geliyo mu diyeceksiniz siz Trabzonspor'un başından beri yaptığı doğru politikayı niye hazmedemeyecek kadar holigansınız siz elli milyon Euro takım maaş bütçesi ayırırken biz 15-25 aralığında tutuyorken kerizlik mi yapıyorduk biz transferleri aylar öncesinden kamp yerini ayarlarken neyi planlıyorduk herkes kendi dünyasında çok absürt bir şey görmezsem kimseye daha cevap vermeyeceğim forumda sporla anılmak istemiyorum

    Ahahahaha Vandallığa tepkiniz yok, FETÖ'nün kumpasını savunanlara tepkiniz yok tepkiniz bunlara mı Siz bu milletin vergileriyle para kazanan bakanların, belediyelerin ıvır zıvırların desteğiyle şamp. oldunuz. Kötü oynamadınız evet ama sadece iyi oynadığınız için değil hakem + destek faktörünüz de vardı. Kurşun konusuna gelince isterseniz videoyu atarım trabzonsporlu insanların bağırdığı tezahüratları. Siz trabzonda Fenerbahçe forması giydirmezsiniz sonra kurnazsınız ya Fenerbahçe'nin kalesi Bağdat Caddesi'nde şampiyonluk kutlamak istersiniz provoke etmek için. Sonra tabii ne halde döndüklerini gördük. Neyse ben de cevap vermeyeceğim daha. Son olarak ts küçüktür mide bulandırır, 10-11 sezonu şampiyonu da Fenerbahçe'dir, müzenin konumunu atayım gelin bakın kupamıza. İyi günler hocam
  • 01-05-2022, 15:03:32
    #65
    🚀 Dijital Medya Elçisi
  • 01-05-2022, 15:05:01
    #66
    Tebrikler
  • 01-05-2022, 15:54:14
    #67
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahahaha Vandallığa tepkiniz yok, FETÖ'nün kumpasını savunanlara tepkiniz yok tepkiniz bunlara mı Siz bu milletin vergileriyle para kazanan bakanların, belediyelerin ıvır zıvırların desteğiyle şamp. oldunuz. Kötü oynamadınız evet ama sadece iyi oynadığınız için değil hakem + destek faktörünüz de vardı. Kurşun konusuna gelince isterseniz videoyu atarım trabzonsporlu insanların bağırdığı tezahüratları. Siz trabzonda Fenerbahçe forması giydirmezsiniz sonra kurnazsınız ya Fenerbahçe'nin kalesi Bağdat Caddesi'nde şampiyonluk kutlamak istersiniz provoke etmek için. Sonra tabii ne halde döndüklerini gördük. Neyse ben de cevap vermeyeceğim daha. Son olarak ts küçüktür mide bulandırır, 10-11 sezonu şampiyonu da Fenerbahçe'dir, müzenin konumunu atayım gelin bakın kupamıza. İyi günler hocam

    Bağdat caddesinde kalp noktasından bıcaklanarak yaraladığınız taraftarın bedelini ödeyebilecek misiniz ? çok değil geçtiğimiz yıllarda tv kanallarında bize yardım edin fenerbahçe çökmesin diye ağlayarak milletten para dilenirken neden sesiniz çıkmadı ? Eze Eze, Seve Seve şampion TRABZONSPOR'dur bir anadolu takımıdır istanbul yetmesi değildir. Gereksiz yaşınınızın yetmediği konulara yorum yapmayın. Evde pc karşısında oturupta siyaset, politika yapmayın ezbere hiç konuşmayın 2010 - 2011 ŞAMPİYONU TRABZONSPORDUR. Bunu gerek uefa gerek nihat özdemir zamanında açıklamıştır. Bir çok kanıt ve doğrulayıcı konuşma internette mevcuttur hepsine girip tek tek bakabilirsin burda boş laf kalabalığı yapma ANADOLUNUN ABİSİ VE FENERBAHÇENİN BABASI TRABZONSPORDUR !
  • 01-05-2022, 16:07:40
    #68
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağdat caddesinde kalp noktasından bıcaklanarak yaraladığınız taraftarın bedelini ödeyebilecek misiniz ? çok değil geçtiğimiz yıllarda tv kanallarında bize yardım edin fenerbahçe çökmesin diye ağlayarak milletten para dilenirken neden sesiniz çıkmadı ? Eze Eze, Seve Seve şampion TRABZONSPOR'dur bir anadolu takımıdır istanbul yetmesi değildir. Gereksiz yaşınınızın yetmediği konulara yorum yapmayın. Evde pc karşısında oturupta siyaset, politika yapmayın ezbere hiç konuşmayın 2010 - 2011 ŞAMPİYONU TRABZONSPORDUR. Bunu gerek uefa gerek nihat özdemir zamanında açıklamıştır. Bir çok kanıt ve doğrulayıcı konuşma internette mevcuttur hepsine girip tek tek bakabilirsin burda boş laf kalabalığı yapma ANADOLUNUN ABİSİ VE FENERBAHÇENİN BABASI TRABZONSPORDUR !
    Öncelikle ne konuda yorum yapıp yapmayacağıma sen karar veremezsin haddini, yerini bil. İkincisi Fenerbahçe çökmez, adamı maymuna çevirir kimsenin ruhu duymaz. Üçüncüsü 2010-2011 şampiyonu Fenerbahçe'dir. Türkiye Cumhuriyet mahkemelerine göre kumpası savunan şahıslar FETÖ KUMPASINI DESTEKLİYORDUR. lütfen fetöyü desteklemeyin haddinizi bilin.
  • 01-05-2022, 16:15:30
    #69
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi arkadaşım işine bak hadi, boş beleş ezber bilgilerinle burada yorum yapmaya çalışma aşağıda ki video ağlayarak para topladığınızın en büyük kanıtıdır. Kimin maymuna döndüğünün de kanıtıdır. Boşuna dememişler yemyeşil Bursa'nın Bembeyaz Oğ.. neyse ağzımı açmayacağım gereksiz boş konuşma neyin ne olduğunu öğren sonra konuş öyle sağda solda twitterrda gördüklerinle gelip burada ben futbol biliyorum diye de konuşma hadi ağlamaya devam edin şimdi.

    https://www.youtube.com/watch?v=NedymK5s9B0
    Bizim bir saatte topladığımız bağışı siz bir ayda toplayamazsınız. Ayrıca inatla Fetö'nün ekmeğine yağ sürüyosun, kumpası savunuyorsun. Yapma, içeri alırlar temiz don bulamazsın Ayrıca Bursa'nın bembeyaz oğlanlarını merak ediyorsan bir gel de gezdireyim gör istersen. Ama dönüşün nasıl olur bilemem Son olarak da bir şey bulamayınca insanların memleketiyle dalga geçecek kadar acizsiniz hocam Yazık, acıdım size, bu son mesajımdı bir daha cevap vermeyeceğim Allah şifa verir inşallah size..
  • 01-05-2022, 16:17:04
    #70
    Her ne kadar takım tutmasamda bir Trabzonlu olarak tebrik ederim.
  • 01-05-2022, 16:17:21
    #71
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim bir saatte topladığımız bağışı siz bir ayda toplayamazsınız. Ayrıca inatla Fetö'nün ekmeğine yağ sürüyosun, kumpası savunuyorsun. Yapma, içeri alırlar temiz don bulamazsın Ayrıca Bursa'nın bembeyaz oğlanlarını merak ediyorsan bir gel de gezdireyim gör istersen. Ama dönüşün nasıl olur bilemem Son olarak da bir şey bulamayınca insanların memleketiyle dalga geçecek kadar acizsiniz hocam Yazık, acıdım size, bu son mesajımdı bir daha cevap vermeyeceğim Allah şifa verir inşallah size..

    Tamam toplamaya devam edin şampiyon ABİNİZ TRABZONSPOR !
  • 01-05-2022, 17:30:23
    #72
    Oyyy buralar civcivlerin ağlama duvarına dönmüş