RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağdat caddesinde kalp noktasından bıcaklanarak yaraladığınız taraftarın bedelini ödeyebilecek misiniz ? çok değil geçtiğimiz yıllarda tv kanallarında bize yardım edin fenerbahçe çökmesin diye ağlayarak milletten para dilenirken neden sesiniz çıkmadı ? Eze Eze, Seve Seve şampion TRABZONSPOR'dur bir anadolu takımıdır istanbul yetmesi değildir. Gereksiz yaşınınızın yetmediği konulara yorum yapmayın. Evde pc karşısında oturupta siyaset, politika yapmayın ezbere hiç konuşmayın 2010 - 2011 ŞAMPİYONU TRABZONSPORDUR. Bunu gerek uefa gerek nihat özdemir zamanında açıklamıştır. Bir çok kanıt ve doğrulayıcı konuşma internette mevcuttur hepsine girip tek tek bakabilirsin burda boş laf kalabalığı yapma ANADOLUNUN ABİSİ VE FENERBAHÇENİN BABASI TRABZONSPORDUR !
Öncelikle ne konuda yorum yapıp yapmayacağıma sen karar veremezsin haddini, yerini bil. İkincisi Fenerbahçe çökmez, adamı maymuna çevirir kimsenin ruhu duymaz. Üçüncüsü 2010-2011 şampiyonu Fenerbahçe'dir. Türkiye Cumhuriyet mahkemelerine göre kumpası savunan şahıslar FETÖ KUMPASINI DESTEKLİYORDUR. lütfen fetöyü desteklemeyin haddinizi bilin.