BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim bir saatte topladığımız bağışı siz bir ayda toplayamazsınız. Ayrıca inatla Fetö'nün ekmeğine yağ sürüyosun, kumpası savunuyorsun. Yapma, içeri alırlar temiz don bulamazsın Ayrıca Bursa'nın bembeyaz oğlanlarını merak ediyorsan bir gel de gezdireyim gör istersen. Ama dönüşün nasıl olur bilemem Son olarak da bir şey bulamayınca insanların memleketiyle dalga geçecek kadar acizsiniz hocam Yazık, acıdım size, bu son mesajımdı bir daha cevap vermeyeceğim Allah şifa verir inşallah size..

Tamam toplamaya devam edin şampiyon ABİNİZ TRABZONSPOR !