gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onları sen etiketlemekle uğraşabilirsin o tezahüratı yapan Trabzonspor muydu Trabzonlu yüz beş yüz aptal mıydı bunun ayırtını yapamayacak kadar mı körsünüz bu sene şampiyon fener olsaydı lig tescil edilmesin vs der miydiniz yirmi yıldır olan hükümet şimdiye kadar yapmadı da seçim yaklaşınca mı yapacak iki yıl önce göz göre göre hatalarla olamadığımızda neredeydiniz akp gitse chp gelse bu seferde Ekrem İmamoğlu tsli mi diyeceksiniz sizde bahane bitmeyecek mi siz ne zaman susacaksınız siz ne zaman kötüydünüz yapamadık diyeceksiniz siz seneye konya şampiyon olsa en çok AKP'ye oy oradan geliyo mu diyeceksiniz siz Trabzonspor'un başından beri yaptığı doğru politikayı niye hazmedemeyecek kadar holigansınız siz elli milyon Euro takım maaş bütçesi ayırırken biz 15-25 aralığında tutuyorken kerizlik mi yapıyorduk biz transferleri aylar öncesinden kamp yerini ayarlarken neyi planlıyorduk herkes kendi dünyasında çok absürt bir şey görmezsem kimseye daha cevap vermeyeceğim forumda sporla anılmak istemiyorum

Ahahahaha Vandallığa tepkiniz yok, FETÖ'nün kumpasını savunanlara tepkiniz yok tepkiniz bunlara mı Siz bu milletin vergileriyle para kazanan bakanların, belediyelerin ıvır zıvırların desteğiyle şamp. oldunuz. Kötü oynamadınız evet ama sadece iyi oynadığınız için değil hakem + destek faktörünüz de vardı. Kurşun konusuna gelince isterseniz videoyu atarım trabzonsporlu insanların bağırdığı tezahüratları. Siz trabzonda Fenerbahçe forması giydirmezsiniz sonra kurnazsınız ya Fenerbahçe'nin kalesi Bağdat Caddesi'nde şampiyonluk kutlamak istersiniz provoke etmek için. Sonra tabii ne halde döndüklerini gördük. Neyse ben de cevap vermeyeceğim daha. Son olarak ts küçüktür mide bulandırır, 10-11 sezonu şampiyonu da Fenerbahçe'dir, müzenin konumunu atayım gelin bakın kupamıza. İyi günler hocam