gorilofficial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahahahaha
Vandallığa tepkiniz yok, FETÖ'nün kumpasını savunanlara tepkiniz yok tepkiniz bunlara mı
Siz bu milletin vergileriyle para kazanan bakanların, belediyelerin ıvır zıvırların desteğiyle şamp. oldunuz. Kötü oynamadınız evet ama sadece iyi oynadığınız için değil hakem + destek faktörünüz de vardı. Kurşun konusuna gelince isterseniz videoyu atarım trabzonsporlu insanların bağırdığı tezahüratları. Siz trabzonda Fenerbahçe forması giydirmezsiniz sonra kurnazsınız ya Fenerbahçe'nin kalesi Bağdat Caddesi'nde şampiyonluk kutlamak istersiniz provoke etmek için. Sonra tabii ne halde döndüklerini gördük.
Neyse ben de cevap vermeyeceğim daha. Son olarak ts küçüktür mide bulandırır, 10-11 sezonu şampiyonu da Fenerbahçe'dir, müzenin konumunu atayım gelin bakın kupamıza. İyi günler hocam

