Ahahahaha

Vandallığa tepkiniz yok, FETÖ'nün kumpasını savunanlara tepkiniz yok tepkiniz bunlara mı

Siz bu milletin vergileriyle para kazanan bakanların, belediyelerin ıvır zıvırların desteğiyle şamp. oldunuz. Kötü oynamadınız evet ama sadece iyi oynadığınız için değil hakem + destek faktörünüz de vardı. Kurşun konusuna gelince isterseniz videoyu atarım trabzonsporlu insanların bağırdığı tezahüratları. Siz trabzonda Fenerbahçe forması giydirmezsiniz sonra kurnazsınız ya Fenerbahçe'nin kalesi Bağdat Caddesi'nde şampiyonluk kutlamak istersiniz provoke etmek için. Sonra tabii ne halde döndüklerini gördük.

Neyse ben de cevap vermeyeceğim daha. Son olarak ts küçüktür mide bulandırır, 10-11 sezonu şampiyonu da Fenerbahçe'dir, müzenin konumunu atayım gelin bakın kupamıza. İyi günler hocam
Bağdat caddesinde kalp noktasından bıcaklanarak yaraladığınız taraftarın bedelini ödeyebilecek misiniz ? çok değil geçtiğimiz yıllarda tv kanallarında bize yardım edin fenerbahçe çökmesin diye ağlayarak milletten para dilenirken neden sesiniz çıkmadı ? Eze Eze, Seve Seve şampion TRABZONSPOR'dur bir anadolu takımıdır istanbul yetmesi değildir. Gereksiz yaşınınızın yetmediği konulara yorum yapmayın. Evde pc karşısında oturupta siyaset, politika yapmayın ezbere hiç konuşmayın 2010 - 2011 ŞAMPİYONU TRABZONSPORDUR. Bunu gerek uefa gerek nihat özdemir zamanında açıklamıştır. Bir çok kanıt ve doğrulayıcı konuşma internette mevcuttur hepsine girip tek tek bakabilirsin burda boş laf kalabalığı yapma ANADOLUNUN ABİSİ VE FENERBAHÇENİN BABASI
TRABZONSPORDUR !