• 01-05-2022, 03:44:06
    #55
    Üyeliği durduruldu
    helal olsun ! fenem ağlama
  • 01-05-2022, 03:44:11
    #56
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursalı arkadaşım yukarıda allah beter etsin falan demişsin Gelip burda lafıma ağlıyorsun, işine bak.
    Ben ağlamam dostum, Bursalı olmam ne alaka? Acın varsa orası ayrı konu tabii bilemem Geçmiş olsun uzak dur öyle şeylerden sen Gerçi mahkemelerce sabit, Cumhurbaşkanlığı dosyalarına bile geçen FETÖ'nün düzenlediği "Şike Kumpası Davas"nı savunan camiadan ne beklenir ki değil mi Kupa için kumpas savunan camiasınız da ondan dedim. 20 milyon taraftarı olan camiaya mal derken utanmıyorsunuz da dışarı çıkıp yüzlerine söylemek mi korkutuyor sizi Madem onu buraya yazacak yüreğiniz var çıkın Bağdat Caddesi'nde bir Fenerliye deyin aynısını
  • 01-05-2022, 04:05:21
    #57
    :d :d :d
  • 01-05-2022, 06:56:42
    #58
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otobüsümüzü de kurşunlamıştınız. Yaparsınız siz öyle şeyler hocam biliriz
    Hangi şerefsizin yaptığı belli olmayan bir işi bir topluma mal ediyor böyleleri de varmış forumda @Admin;
  • 01-05-2022, 07:39:11
    #59
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi şerefsizin yaptığı belli olmayan bir işi bir topluma mal ediyor böyleleri de varmış forumda @Admin;
    Kusura bakma da iyiki kurşunladılar diyen topluluk da Trabzonspor idi. Hatta şüpheli sıfatıyla karakola götürülen vatandaşa sahip çıkmak için karakol önüne gelip alkışlayanda Trabzonsporlu idi. Şahsen Trabzonluyum ama doğruya doğru. Herkes onaylamadı olayı bu da doğru. Fakat o olay yaşandığında halk olarak verilen bir tepki yoktu ve alkışlanan eller vardı.
  • 01-05-2022, 07:40:52
    #60
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma da iyiki kurşunladılar diyen topluluk da Trabzonspor idi. Hatta şüpheli sıfatıyla karakola götürülen vatandaşa sahip çıkmak için karakol önüne gelip alkışlayanda Trabzonsporlu idi. Şahsen Trabzonluyum ama doğruya doğru. Herkes onaylamadı olayı bu da doğru. Fakat o olay yaşandığında halk olarak verilen bir tepki yoktu ve alkışlanan eller vardı.
    O onların gerizekalılığı ben Trabzonlu değilim kütük Sakarya düşüncesiz insanlar adamlar ölebilirdi kim yaptıysa ortaya çıkar er geç inşallah
  • 01-05-2022, 07:49:28
    #61
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi şerefsizin yaptığı belli olmayan bir işi bir topluma mal ediyor böyleleri de varmış forumda @Admin;
    Adliye çıkışı Trabzon'un gururu diye tezahürat yaptığınız videoları da biliyoruz. Bu açılan pankarttaki itirafları da biliyoruz. Bir de admin'i etiketlemiş. Forumda 2010-2011 şampiyonu trabzon diye bağıran fetö kumpasını savunanlara karşı etiketle sen adminleri. Kumpas olduğu mahkemece kanıtlanan, Cumhurbaşkanlığı dosyalarına bile şike kumpası, yani Fetö'nün düzenlediği kumpas olarak geçen, İlker Başbuğ'un "Fenerbahçe Fetö'ye direnen ilk örgüt" dediği her şeye karşı çıkıp kumpası savunurken sorun yok ama dimi????

    Sizin bu camianızın vandallığı yetti artıık. Yok Antalyaspor'un kalecisini dövmeler, yok sahaya atlayıp hakem dövmeler, yok şuna buna saldırmalar. Bakan desteğiyle, hakem desteğiyle geldiğiniz yere geri dönersiniz elbet bir gün.
  • 01-05-2022, 07:51:53
    #62
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma da iyiki kurşunladılar diyen topluluk da Trabzonspor idi. Hatta şüpheli sıfatıyla karakola götürülen vatandaşa sahip çıkmak için karakol önüne gelip alkışlayanda Trabzonsporlu idi. Şahsen Trabzonluyum ama doğruya doğru. Herkes onaylamadı olayı bu da doğru. Fakat o olay yaşandığında halk olarak verilen bir tepki yoktu ve alkışlanan eller vardı.
    Helal olsun çok objektif bir yorum, tebrik etmek gerek bir Fenerbahçeli olarak.
  • 01-05-2022, 07:53:55
    #63
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adliye çıkışı Trabzon'un gururu diye tezahürat yaptığınız videoları da biliyoruz. Bu açılan pankarttaki itirafları da biliyoruz. Bir de admin'i etiketlemiş. Forumda 2010-2011 şampiyonu trabzon diye bağıran fetö kumpasını savunanlara karşı etiketle sen adminleri. Kumpas olduğu mahkemece kanıtlanan, Cumhurbaşkanlığı dosyalarına bile şike kumpası, yani Fetö'nün düzenlediği kumpas olarak geçen, İlker Başbuğ'un "Fenerbahçe Fetö'ye direnen ilk örgüt" dediği her şeye karşı çıkıp kumpası savunurken sorun yok ama dimi????
    Onları sen etiketlemekle uğraşabilirsin o tezahüratı yapan Trabzonspor muydu Trabzonlu yüz beş yüz aptal mıydı bunun ayırtını yapamayacak kadar mı körsünüz bu sene şampiyon fener olsaydı lig tescil edilmesin vs der miydiniz yirmi yıldır olan hükümet şimdiye kadar yapmadı da seçim yaklaşınca mı yapacak iki yıl önce göz göre göre hatalarla olamadığımızda neredeydiniz akp gitse chp gelse bu seferde Ekrem İmamoğlu tsli mi diyeceksiniz sizde bahane bitmeyecek mi siz ne zaman susacaksınız siz ne zaman kötüydünüz yapamadık diyeceksiniz siz seneye konya şampiyon olsa en çok AKP'ye oy oradan geliyo mu diyeceksiniz siz Trabzonspor'un başından beri yaptığı doğru politikayı niye hazmedemeyecek kadar holigansınız siz elli milyon Euro takım maaş bütçesi ayırırken biz 15-25 aralığında tutuyorken kerizlik mi yapıyorduk biz transferleri aylar öncesinden kamp yerini ayarlarken neyi planlıyorduk herkes kendi dünyasında çok absürt bir şey görmezsem kimseye daha cevap vermeyeceğim forumda sporla anılmak istemiyorum