Adliye çıkışı Trabzon'un gururu diye tezahürat yaptığınız videoları da biliyoruz. Bu açılan pankarttaki itirafları da biliyoruz. Bir de admin'i etiketlemiş. Forumda 2010-2011 şampiyonu trabzon diye bağıran fetö kumpasını savunanlara karşı etiketle sen adminleri. Kumpas olduğu mahkemece kanıtlanan, Cumhurbaşkanlığı dosyalarına bile şike kumpası, yani Fetö'nün düzenlediği kumpas olarak geçen, İlker Başbuğ'un "Fenerbahçe Fetö'ye direnen ilk örgüt" dediği her şeye karşı çıkıp kumpası savunurken sorun yok ama dimi????
Onları sen etiketlemekle uğraşabilirsin o tezahüratı yapan Trabzonspor muydu Trabzonlu yüz beş yüz aptal mıydı bunun ayırtını yapamayacak kadar mı körsünüz bu sene şampiyon fener olsaydı lig tescil edilmesin vs der miydiniz yirmi yıldır olan hükümet şimdiye kadar yapmadı da seçim yaklaşınca mı yapacak iki yıl önce göz göre göre hatalarla olamadığımızda neredeydiniz akp gitse chp gelse bu seferde Ekrem İmamoğlu tsli mi diyeceksiniz sizde bahane bitmeyecek mi siz ne zaman susacaksınız siz ne zaman kötüydünüz yapamadık diyeceksiniz siz seneye konya şampiyon olsa en çok AKP'ye oy oradan geliyo mu diyeceksiniz siz Trabzonspor'un başından beri yaptığı doğru politikayı niye hazmedemeyecek kadar holigansınız siz elli milyon Euro takım maaş bütçesi ayırırken biz 15-25 aralığında tutuyorken kerizlik mi yapıyorduk biz transferleri aylar öncesinden kamp yerini ayarlarken neyi planlıyorduk herkes kendi dünyasında çok absürt bir şey görmezsem kimseye daha cevap vermeyeceğim forumda sporla anılmak istemiyorum