gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi şerefsizin yaptığı belli olmayan bir işi bir topluma mal ediyor böyleleri de varmış forumda @Admin;
Adliye çıkışı Trabzon'un gururu diye tezahürat yaptığınız videoları da biliyoruz. Bu açılan pankarttaki itirafları da biliyoruz. Bir de admin'i etiketlemiş. Forumda 2010-2011 şampiyonu trabzon diye bağıran fetö kumpasını savunanlara karşı etiketle sen adminleri. Kumpas olduğu mahkemece kanıtlanan, Cumhurbaşkanlığı dosyalarına bile şike kumpası, yani Fetö'nün düzenlediği kumpas olarak geçen, İlker Başbuğ'un "Fenerbahçe Fetö'ye direnen ilk örgüt" dediği her şeye karşı çıkıp kumpası savunurken sorun yok ama dimi????

Sizin bu camianızın vandallığı yetti artıık. Yok Antalyaspor'un kalecisini dövmeler, yok sahaya atlayıp hakem dövmeler, yok şuna buna saldırmalar. Bakan desteğiyle, hakem desteğiyle geldiğiniz yere geri dönersiniz elbet bir gün.