Bursalı arkadaşım yukarıda allah beter etsin falan demişsin

Gelip burda lafıma ağlıyorsun, işine bak.
Ben ağlamam dostum, Bursalı olmam ne alaka? Acın varsa orası ayrı konu tabii bilemem

Geçmiş olsun uzak dur öyle şeylerden sen

Gerçi mahkemelerce sabit, Cumhurbaşkanlığı dosyalarına bile geçen FETÖ'nün düzenlediği "Şike Kumpası Davas"nı savunan camiadan ne beklenir ki değil mi

Kupa için kumpas savunan camiasınız da ondan dedim. 20 milyon taraftarı olan camiaya mal derken utanmıyorsunuz da dışarı çıkıp yüzlerine söylemek mi korkutuyor sizi

Madem onu buraya yazacak yüreğiniz var çıkın Bağdat Caddesi'nde bir Fenerliye deyin aynısını