deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursalı arkadaşım yukarıda allah beter etsin falan demişsin Gelip burda lafıma ağlıyorsun, işine bak.
Ben ağlamam dostum, Bursalı olmam ne alaka? Acın varsa orası ayrı konu tabii bilemem Geçmiş olsun uzak dur öyle şeylerden sen Gerçi mahkemelerce sabit, Cumhurbaşkanlığı dosyalarına bile geçen FETÖ'nün düzenlediği "Şike Kumpası Davas"nı savunan camiadan ne beklenir ki değil mi Kupa için kumpas savunan camiasınız da ondan dedim. 20 milyon taraftarı olan camiaya mal derken utanmıyorsunuz da dışarı çıkıp yüzlerine söylemek mi korkutuyor sizi Madem onu buraya yazacak yüreğiniz var çıkın Bağdat Caddesi'nde bir Fenerliye deyin aynısını