Kusura bakma da iyiki kurşunladılar diyen topluluk da Trabzonspor idi. Hatta şüpheli sıfatıyla karakola götürülen vatandaşa sahip çıkmak için karakol önüne gelip alkışlayanda Trabzonsporlu idi. Şahsen Trabzonluyum ama doğruya doğru. Herkes onaylamadı olayı bu da doğru. Fakat o olay yaşandığında halk olarak verilen bir tepki yoktu ve alkışlanan eller vardı.
O onların gerizekalılığı ben Trabzonlu değilim kütük Sakarya düşüncesiz insanlar adamlar ölebilirdi kim yaptıysa ortaya çıkar er geç inşallah