• 17-03-2022, 19:28:47
    #1
    Fanatik bir Fenerbahçeli olarak, şu an eminim bir çok ben Galatasaraylıyım diyen arkadaşlardan daha heyecanlıyımdır. Büyük bir heyecanla dakikaları sayıyorum, umarım istediğimiz sonucu alırız alamasak dahi canları sağolsun bu heyecanı yaşatmaları bile bence yeter
    Başarılar, Allah yardımcımız olsun arkadaşlar. 😊
  • 17-03-2022, 19:29:50
    #2
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fanatik bir Fenerbahçeli olarak, şu an eminim bir çok ben Galatasaraylıyım diyen arkadaşlardan daha heyecanlıyımdır. Büyük bir heyecanla dakikaları sayıyorum, umarım istediğimiz sonucu alırız alamasak dahi canları sağolsun bu heyecanı yaşatmaları bile bence yeter
    Başarılar, Allah yardımcımız olsun arkadaşlar. 😊
    Skor "1-2 veya 0-3
    0-0 bitmez bu sefer

    Galatasaraylıyım
  • 17-03-2022, 19:31:45
    #3
    Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skor "1-2 veya 0-3
    0-0 bitmez bu sefer

    Galatasaraylıyım
    Çok zor maç hocam fakat temennimiz maç sonu yanılmış olmanız
  • 17-03-2022, 19:34:13
    #4
    Diğer konuda 1-3 yazmıştım bence bu sefer kolay geçmeyecek. Aldık içkileri oturduk izleyeceğiz elbette. Ülkemin bir takımı yabancı takımla oynuyorsa bizim tuttuğumuz otomatik olarak ülkemizin takımı olmalı. Yenilirse de sağlık olsun deriz, oh olsun demeyiz.

    Not : Fenerspor
  • 17-03-2022, 19:58:01
    #5
    Barcelona acımayacak gibi geliyor bu sefer
  • 17-03-2022, 19:59:40
    #6
    gs ortasahasında bir melo ayarında futbolcumuz olsa bu maçı alırız derdim ama bu takım orta sahası çokta ümit vermiyor. bekleyeip göreceğiz.
  • 17-03-2022, 20:00:01
    #7
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer konuda 1-3 yazmıştım bence bu sefer kolay geçmeyecek. Aldık içkileri oturduk izleyeceğiz elbette. Ülkemin bir takımı yabancı takımla oynuyorsa bizim tuttuğumuz otomatik olarak ülkemizin takımı olmalı. Yenilirse de sağlık olsun deriz, oh olsun demeyiz.

    Not : Fenerspor
    Sonuna kadar haklısınız hocam, avrupa maçları milli maçtır benim için

    Gazapizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barcelona acımayacak gibi geliyor bu sefer
    Hayırlısı olsun hocam.
  • 17-03-2022, 20:01:03
    #8
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gs ortasahasında bir melo ayarında futbolcumuz olsa bu maçı alırız derdim ama bu takım orta sahası çokta ümit vermiyor. bekleyeip göreceğiz.
    Karakteri tartışılır fakat futbolu tartışılmaz haklısınız.