tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fanatik bir Fenerbahçeli olarak, şu an eminim bir çok ben Galatasaraylıyım diyen arkadaşlardan daha heyecanlıyımdır. Büyük bir heyecanla dakikaları sayıyorum, umarım istediğimiz sonucu alırız alamasak dahi canları sağolsun bu heyecanı yaşatmaları bile bence yeter
Başarılar, Allah yardımcımız olsun arkadaşlar. 😊
Skor "1-2 veya 0-3
0-0 bitmez bu sefer

Galatasaraylıyım