Diğer konuda 1-3 yazmıştım bence bu sefer kolay geçmeyecek. Aldık içkileri oturduk izleyeceğiz elbette. Ülkemin bir takımı yabancı takımla oynuyorsa bizim tuttuğumuz otomatik olarak ülkemizin takımı olmalı. Yenilirse de sağlık olsun deriz, oh olsun demeyiz.
Not : Fenerspor