Diğer konuda 1-3 yazmıştım bence bu sefer kolay geçmeyecek. Aldık içkileri oturduk izleyeceğiz elbette. Ülkemin bir takımı yabancı takımla oynuyorsa bizim tuttuğumuz otomatik olarak ülkemizin takımı olmalı. Yenilirse de sağlık olsun deriz, oh olsun demeyiz.
Not : Fenerspor
Sonuna kadar haklısınız hocam, avrupa maçları milli maçtır benim için
Barcelona acımayacak gibi geliyor bu sefer
Hayırlısı olsun hocam.