Derbi yorumlarınız?
6
●107
- 19-12-2021, 21:14:03Spor yazıları yazan biri olarak aradığım konu bu işte
Trabzon bu sezon gerçekten uçuyor, mecazen değil gerçekten uçuyor. Abdullah Avcı ligin standartlarına göre üst düzey bir oyun oynatıyor. Böyle giderse ligin en erken şampiyonu olabilir. Galatasaray bence bu sezon sadece Avrupa'yı önemsiyor ki diğer bütün kulüplerimiz de böyle yapmalı bence. En kötü çeyrek final bekliyorum. Fenerbahçe tarafında Vitor Pereira Krizi sürüyor. Yönetimle fazla zıtlık yaşıyorlar bu da oyuna yansıyor. Beşiktaş tarafı da yeni teknik direktörlşe devam edilmesi halinde kötü sonuçların düzeleceğini hissediyorum. Oynattığı oyun, oyuncuların isteği vs.. Bol gollü ama İngiltere izleyip Süper Lige dönünce afallamıyor değilim..
- 19-12-2021, 21:22:24İlk yarısı derbi gibi geçen, ikinci yarısı mahalle maçı gibi geçen derbicik bana göre. Bir Fenerbahçe'li olarak hayatımda bu kadar kötü yönetilen bir takım görmedim. Madem hocayı gönderdin, neden yenisini getirmiyorsun? Adam gollere bile sevinmiyor, mimikleri yok, tepkisi yok. Adamın dünya umurunda değil, ben ne de olsa 3-5 maç sonra gideceğim diyor. Lider takımla aranda 14 puan fark olmuş, 4 senedir hata üstüne hata yapıyorsun gram akıllanmamışsın Ali Koç, git artık...
Trabzon bu sezon gerçekten uçuyor, mecazen değil gerçekten uçuyor. Abdullah Avcı ligin standartlarına göre üst düzey bir oyun oynatıyor. Böyle giderse ligin en erken şampiyonu olabilir. Galatasaray bence bu sezon sadece Avrupa'yı önemsiyor ki diğer bütün kulüplerimiz de böyle yapmalı bence. En kötü çeyrek final bekliyorum. Fenerbahçe tarafında Vitor Pereira Krizi sürüyor. Yönetimle fazla zıtlık yaşıyorlar bu da oyuna yansıyor. Beşiktaş tarafı da yeni teknik direktörlşe devam edilmesi halinde kötü sonuçların düzeleceğini hissediyorum. Oynattığı oyun, oyuncuların isteği vs.. Bol gollü ama İngiltere izleyip Süper Lige dönünce afallamıyor değilim..