Spor yazıları yazan biri olarak aradığım konu bu işte Trabzon bu sezon gerçekten uçuyor, mecazen değil gerçekten uçuyor. Abdullah Avcı ligin standartlarına göre üst düzey bir oyun oynatıyor. Böyle giderse ligin en erken şampiyonu olabilir. Galatasaray bence bu sezon sadece Avrupa'yı önemsiyor ki diğer bütün kulüplerimiz de böyle yapmalı bence. En kötü çeyrek final bekliyorum. Fenerbahçe tarafında Vitor Pereira Krizi sürüyor. Yönetimle fazla zıtlık yaşıyorlar bu da oyuna yansıyor. Beşiktaş tarafı da yeni teknik direktörlşe devam edilmesi halinde kötü sonuçların düzeleceğini hissediyorum. Oynattığı oyun, oyuncuların isteği vs.. Bol gollü ama İngiltere izleyip Süper Lige dönünce afallamıyor değilim..