İlk yarısı derbi gibi geçen, ikinci yarısı mahalle maçı gibi geçen derbicik bana göre. Bir Fenerbahçe'li olarak hayatımda bu kadar kötü yönetilen bir takım görmedim. Madem hocayı gönderdin, neden yenisini getirmiyorsun? Adam gollere bile sevinmiyor, mimikleri yok, tepkisi yok. Adamın dünya umurunda değil, ben ne de olsa 3-5 maç sonra gideceğim diyor. Lider takımla aranda 14 puan fark olmuş, 4 senedir hata üstüne hata yapıyorsun gram akıllanmamışsın Ali Koç, git artık...