Feneri bitirmişler kendi sahasında 1 korner bile kullanamadı bütün istatistiklerde geride kaldı normalde fener ne kadar kötü olursa olsun derbilerde çok baskın taraftı ama ali koç gerçekten bitirmiş feneri ağlanacak haldeler