Fatih Terim bu maç santraç oynadı diyebilirim. Beraberliği garanti etmek için doğru hamleler yaptı.
Bu sahada kontratak biraz zor olurdu stad nedense çok dar görünüyordu.
Lazio neredeyse tüm maçı 5li defans ile oynadı. Hücum adına şansımız yoktu. Herkes Diagne - Ömer değişikliğini eleştirsede çok doğru bir taktik uyguladı. Sol kanatta sonradan giren oyuncuyu kesti baya.
Son 16 çok güzel oldu, orta sahaya güzel bir takviye çok daha ileriye götürür bu takımı.
Lazio - 0 - 0 Galatasaray
24
●379
- 10-12-2021, 01:25:20Müthiş tarafsız bir yorum. Tebrikler hocam.. 👏resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2021, 01:26:52Bu sonuçla beraber Yunanistan'ı geçerek ülkeler sıralamasında 15. olduk. ilk 15 içerisinde kalmak çok önemli gelecek için. GS'yi tebrik ederim. Bu yıl GS ve FB'nin getirdiği puanlar ülke puanına ciddi etkisi oldu. 19. Sıraya kadar gerilemiştik. Gelecek için çok önemli bir sene umarım devamı gelir.
- 10-12-2021, 01:39:17Alakamız olmayan maçta bile kuyruk acından ergen aklınla laf sokmaya çalışıyorsun.Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süt kupasına gitti dediğin takım önce nef'in açılışını yaptı 2 hafta sonra da 7-0 yendi ama seni.
- 10-12-2021, 08:35:41Yapmayın şimdi şöyle hocam gerçekten Türkiye'den başka skor konuşan ülke yoktur he. Adama ergen diyorsunuz ama 2 katınızı siz yapıyorsunuz ne gerek var tartışma çıkarmaya.resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

süt kupasına gitti dediğin takım önce nef'in açılışını yaptı 2 hafta sonra da 7-0 yendi ama seni.