resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakamız olmayan maçta bile kuyruk acından ergen aklınla laf sokmaya çalışıyorsun. süt kupasına gitti dediğin takım önce nef'in açılışını yaptı 2 hafta sonra da 7-0 yendi ama seni.
Yapmayın şimdi şöyle hocam gerçekten Türkiye'den başka skor konuşan ülke yoktur he. Adama ergen diyorsunuz ama 2 katınızı siz yapıyorsunuz ne gerek var tartışma çıkarmaya.