resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haticeye değil neticeye bakmak lazım. Deplasmanda berabere kaldı hem gruptan lider çıktı, hem de ülke puanına katkı sağladı. Bir Fenerbahçe'li olarak Galatasaray'ı kutluyorum.
Müthiş tarafsız bir yorum. Tebrikler hocam.. 👏