Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son dakikalar baya gerildim birinin sıfır çektiği diğerinin elenip süt kupasına gittiği şu günlerde Avrupa Fatihi Galatasaray'ımız gururlandırmaya devam ediyor.
Alakamız olmayan maçta bile kuyruk acından ergen aklınla laf sokmaya çalışıyorsun. süt kupasına gitti dediğin takım önce nef'in açılışını yaptı 2 hafta sonra da 7-0 yendi ama seni.