Fatih Terim bu maç santraç oynadı diyebilirim. Beraberliği garanti etmek için doğru hamleler yaptı.
Bu sahada kontratak biraz zor olurdu stad nedense çok dar görünüyordu.
Lazio neredeyse tüm maçı 5li defans ile oynadı. Hücum adına şansımız yoktu. Herkes Diagne - Ömer değişikliğini eleştirsede çok doğru bir taktik uyguladı. Sol kanatta sonradan giren oyuncuyu kesti baya.
Son 16 çok güzel oldu, orta sahaya güzel bir takviye çok daha ileriye götürür bu takımı.