Selamlar, yakın tarihlerde doğum günü olan kuzenime hediye almak için gs store'un sitesini kapsamlı olarak inceledim.
Koca mağazaya tasarım bazında gala, gltsry, 1905, aslan figürü ve logo dışında birşey sığdıramamışlar. Bir tane bile özgün tasarım yok. Başka ne olacaktı diye söylendiyseniz Fenerium'u ziyaret etmenizi öneririm, beni daha net anlarsınız. Kreatif olmak önemli ağam, adam dümdüz Galatasaray logolu ürünü napsın, niye dışarıda giysin 😁 bir ara o kadar sıradan geldi ki adres çubuğunu kontrol ettim bunlar çakma site mi yapmış diye...
Yıllardır Fenerium övülürdü ama bu denli büyük bir fark olduğunu hiç tahmin etmemiştim.
GS Store Hakkındaki Düşüncelerim
3
●88
- 17-09-2021, 23:44:04Maalesef Galatasaray bir türlü tasarımcı olayını tutturamadı. Halbuki Twitter'a girip baksalar onlarca güzel forma, t-shirt tasarımcısı var.
- 18-09-2021, 00:01:52Aynı durum bizde formalar için olmuştu hocam. Hatta aynı şekilde Twitter'da fanlar tarafından yapılan örnekler bile çok daha iyi oluyordu.BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda taraftarların söz sahibi olması gerekiyor artık. Madem iletişim çağındayız... Aday ürünlerin oyla, alıcı kitle tarafından seçilmesinden daha verimli ne olabilir ki
Forma konusunda markaların kendi tasarımcıları olduğu için çok özgür değillerdir sanırım ancak mağazalar için kesinlikle uygulanmalı.