Selamlar, yakın tarihlerde doğum günü olan kuzenime hediye almak için gs store'un sitesini kapsamlı olarak inceledim.

Koca mağazaya tasarım bazında gala, gltsry, 1905, aslan figürü ve logo dışında birşey sığdıramamışlar. Bir tane bile özgün tasarım yok. Başka ne olacaktı diye söylendiyseniz Fenerium'u ziyaret etmenizi öneririm, beni daha net anlarsınız. Kreatif olmak önemli ağam, adam dümdüz Galatasaray logolu ürünü napsın, niye dışarıda giysin 😁 bir ara o kadar sıradan geldi ki adres çubuğunu kontrol ettim bunlar çakma site mi yapmış diye...

Yıllardır Fenerium övülürdü ama bu denli büyük bir fark olduğunu hiç tahmin etmemiştim.