BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef Galatasaray bir türlü tasarımcı olayını tutturamadı. Halbuki Twitter'a girip baksalar onlarca güzel forma, t-shirt tasarımcısı var.
Aynı durum bizde formalar için olmuştu hocam. Hatta aynı şekilde Twitter'da fanlar tarafından yapılan örnekler bile çok daha iyi oluyordu.

Bu konuda taraftarların söz sahibi olması gerekiyor artık. Madem iletişim çağındayız... Aday ürünlerin oyla, alıcı kitle tarafından seçilmesinden daha verimli ne olabilir ki

Forma konusunda markaların kendi tasarımcıları olduğu için çok özgür değillerdir sanırım ancak mağazalar için kesinlikle uygulanmalı.