Koyu bir Galatasaraylı olarak yıllardır yakındığım konu. Tasarımları geçtim tişörtler de çok kaltesiz. Bence mesele tasarımcı bulamamak değil bulmak istememek, mesele kaliteli tişört yapmak değil yapmak istememek. Yakında bu işe ben el atacağım 😅