• 04-10-2019, 00:04:41
    #1
    Malesef ki Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi'nde 2 haftadır temsilcilerimiz 8 maç oynadı ama hiçbir galibiyet alamadı. Bu durum böyle giderse, artık Lig şampiyonu bile ön eleme oynayacak.
  • 04-10-2019, 00:07:20
    #2
    Avrupa maçları sahada oynandığı için oluyor hocam. Türkiye'de masa başı oyunlarla oynanıyormuş ya. Fatih bey öyle buyurdu.
  • 04-10-2019, 00:09:05
    #3
    Hele yabancı kısıtlamasına gidilirse çember iyice daralacak. Yeni yetenek çıkması falan hikaye, aradığın adamı avrupada zar zor buluyorsun zaten.
  • 04-10-2019, 00:15:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eski heyecanla izlediğimiz avrupa maçlarını özledik. Ben bir fenerbahçeli olarak 2007 de çakılıp kaldım. En son zevkle oturup kalkıp izlediğim şampiyonlar liği maçı Galatasaray - Real Madrid maçıydı az daha avlıyorduk hop oturup hop kalkmıştım.
  • 04-10-2019, 00:20:55
    #5
    Hala galatasaraya laf söyleyenler var bu başlıkta .Real ile hayatında sadece audi cup'ta karşılaşan adamlar sahayı madrid'e dar eden brugge'u yenemeyince gs ile dalga geçiyor. Club brugge ile galatasarayın kadro değeri aynı , önce bir ülkeyi düzeltin ekonomiyi dolar kurunu düzeltin galatasaray gerisini halleder siz merak etmeyin . Paramızı 6 - 7 ile çarpıyoruz transfer yaparken en iyisi bu kusura bakmayın çok iyiyseniz gidin siz oynayın . Bende psg maçı harici oynanan futbolu topu begenmedim ama önce bi kendimize bakalım şapkamızı önümüze eğelim ondan sonra konuşalım . Tek suçlu galatasaray gibi ağzınızdan çıkan 3 kelimenin 5 i ya galatasaray ya fatih terim . ayıp .

    He avrupada futbol sahada oynanıyor diyen adamlar işine gelince gs uefa kupasını terörist başı ilan ettiğimiz adamdan dem vurup hoca efendinin dualarıyla aldıda diyor , bunada şahit oldum . Onada pes yani .
  • 04-10-2019, 01:03:24
    #6
    AvsarEli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski heyecanla izlediğimiz avrupa maçlarını özledik. Ben bir fenerbahçeli olarak 2007 de çakılıp kaldım. En son zevkle oturup kalkıp izlediğim şampiyonlar liği maçı Galatasaray - Real Madrid maçıydı az daha avlıyorduk hop oturup hop kalkmıştım.
    Çok iyi dediniz hocam. Özledik o günleri. Kanımızın sarı lacivert aktığı zamanlar Artık hiçbir Türk takımını izlemekten zevk alamıyorum. Bazen iyi oynuyorlar ama devamı yok, yine bozuluyor.
  • 04-10-2019, 09:02:29
    #7
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala galatasaraya laf söyleyenler var bu başlıkta .Real ile hayatında sadece audi cup'ta karşılaşan adamlar sahayı madrid'e dar eden brugge'u yenemeyince gs ile dalga geçiyor. Club brugge ile galatasarayın kadro değeri aynı , önce bir ülkeyi düzeltin ekonomiyi dolar kurunu düzeltin galatasaray gerisini halleder siz merak etmeyin . Paramızı 6 - 7 ile çarpıyoruz transfer yaparken en iyisi bu kusura bakmayın çok iyiyseniz gidin siz oynayın . Bende psg maçı harici oynanan futbolu topu begenmedim ama önce bi kendimize bakalım şapkamızı önümüze eğelim ondan sonra konuşalım . Tek suçlu galatasaray gibi ağzınızdan çıkan 3 kelimenin 5 i ya galatasaray ya fatih terim . ayıp .

    He avrupada futbol sahada oynanıyor diyen adamlar işine gelince gs uefa kupasını terörist başı ilan ettiğimiz adamdan dem vurup hoca efendinin dualarıyla aldıda diyor , bunada şahit oldum . Onada pes yani .
    Hocam polemiğe gerek yok. Fatih Terim kendisi söyledi. Avrupada maçlar masada oynanmıyor diye. Sonuç ortada 28 maç 2 galibiyet
    Demek ki hakemler olmayınca işler başka oluyor Kendi sözü ile çıkan mantıki çıkarım. Bir şey dememize gerek bırakmadı ki