Eski heyecanla izlediğimiz avrupa maçlarını özledik. Ben bir fenerbahçeli olarak 2007 de çakılıp kaldım. En son zevkle oturup kalkıp izlediğim şampiyonlar liği maçı Galatasaray - Real Madrid maçıydı az daha avlıyorduk hop oturup hop kalkmıştım.
Çok iyi dediniz hocam. Özledik o günleri. Kanımızın sarı lacivert aktığı zamanlar

Artık hiçbir Türk takımını izlemekten zevk alamıyorum. Bazen iyi oynuyorlar ama devamı yok, yine bozuluyor.