Hala galatasaraya laf söyleyenler var bu başlıkta .Real ile hayatında sadece audi cup'ta karşılaşan adamlar sahayı madrid'e dar eden brugge'u yenemeyince gs ile dalga geçiyor. Club brugge ile galatasarayın kadro değeri aynı , önce bir ülkeyi düzeltin ekonomiyi dolar kurunu düzeltin galatasaray gerisini halleder siz merak etmeyin . Paramızı 6 - 7 ile çarpıyoruz transfer yaparken en iyisi bu kusura bakmayın çok iyiyseniz gidin siz oynayın . Bende psg maçı harici oynanan futbolu topu begenmedim ama önce bi kendimize bakalım şapkamızı önümüze eğelim ondan sonra konuşalım . Tek suçlu galatasaray gibi ağzınızdan çıkan 3 kelimenin 5 i ya galatasaray ya fatih terim . ayıp .
He avrupada futbol sahada oynanıyor diyen adamlar işine gelince gs uefa kupasını terörist başı ilan ettiğimiz adamdan dem vurup hoca efendinin dualarıyla aldıda diyor , bunada şahit oldum . Onada pes yani .