Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eski heyecanla izlediğimiz avrupa maçlarını özledik. Ben bir fenerbahçeli olarak 2007 de çakılıp kaldım. En son zevkle oturup kalkıp izlediğim şampiyonlar liği maçı Galatasaray - Real Madrid maçıydı az daha avlıyorduk hop oturup hop kalkmıştım.