• 17-07-2008, 03:21:48
    #19
    win de artık milanı alıcam o zaman barca yı sırf r10 için alıodum artık milan formasıyla oynarım win imi hayırlı olsun tüm milanlilara
  • 17-07-2008, 23:31:23
    #20
    Üyeliği durduruldu
    fener guizayı alacıgına bunu alsaydı ya aynı kapıya çıkıyor gene fiyatları tabi türkiye ye gelirmiydi orası ayrı