• 16-07-2008, 13:15:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ORTAK NOKTALARI RONALDINHO



    TRANSFERİ O BİTİRDİ

    BU FOTOĞRAF SADECE BİR HATIRA...
  • 16-07-2008, 13:22:19
    #11
    Sonunda
  • 16-07-2008, 13:25:51
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.acmilan.com/

    intro hala duruyor

    sponsorları da çok karizma ayrıca...
  • 16-07-2008, 13:31:55
    #13
    Tam da Fifa2005'te Milan'a Ronaldinho'yu almıştım Zor oldu imza attırmak ama olsun
  • 16-07-2008, 13:58:48
    #14
    Kaka ile güzel anlaşır milan bu sene şampiyon
  • 16-07-2008, 14:08:26
    #15
    Bir marka almak milan'ın her alanda işini yürütücektir...
  • 16-07-2008, 19:58:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun Ronaldinho İş Yapar Orda
  • 16-07-2008, 20:01:23
    #17
    Hayırlı Olsun Ama İngiiltereye Gitseydi Daha Güzel Olurdu Kanımca (:
  • 17-07-2008, 00:18:24
    #18
    Ronaldinho Milan'da özünü bulur